Wednesday, September 08, 2010

Ludi tjedan

Kako to obicno biva, sve se nagomilalo odjednom i sve je vazno i hitno.

Ovaj tjedan treba predati sve dokumente za hipoteku za kucu koju namjeravamo kupiti. Proces odobrenja hipoteke je jos gori nego sto je prije bio. Ne bih se iznenadila da uz sve silne potrebne i nepotrebne podatke koje banka zeli ne pocnu traziti i zdravstveni pregled. Dovoljno da se covjek osjeca kao da je pod mikroskopom, a ne povecalom. Uz to, na poslu imam veliki projekt gdje nam internet stranica i sva literatura mora biti gotova do subote. Tako da nije bilo bas puno spavanja u zadnjih tjedan dana a izgleda da ce biti i gore. Spavanje ce, cini se, biti potpuno izbaceno iz rijecnika. Uz to, upravo sam zaprimila poziv da su nam stvari konacno prosle carinu te da ce biti dostavljene. S obzirom da su stvari zapele na carini, mi placamo nemalu cifru za svaki dodatni dan tako da mi je u interesu to rijesiti cim prije. Na zalost, sve ce morati u spremiste na svega tri tjedna a zatim sve selimo jos jednom u kucu. Nije se moglo izbjeci. Eto dodatnog troska i dodatnog posla. Taman da mi sluzi kao izgovor da konacno pocnem vjezbati. Seldiba stvari i nosenje teskih kutija moze posluziti kao moj prvi dan u teretani. U cetvrtak i nedjelju imamo sastanke za izvidjace (boy and girl scouts). Ivoru i Miji sam jutros zaboravila dati novac za skolsku prehranu. Nadam se da nece ostati bez rucka danas. Biti ce tako ljuti na mene ako budu. Neda se disati ovaj tjedan.

No comments:

Post a Comment