Saturday, August 07, 2010

Cetveronozni svjetski putnik

Vecina kucnih ljubimaca se ne moze pohvaliti time da su proputovali svijetom. Nasa Nyssa (dobila ime po vampirici iz Blade 3, jer bas voli grickati tim bijelim zubicima), je bome nakupila kilometara i kilometara puta u svojih osam godina zivota. Vecina vas zna da je nasa draga cetveronozna ljubimica doputovala sa nama iz SAD-a. Pa kako dosla, tako i prosla sa nama natrag. Kada smo dolazili u Hrvatsku, platila sam jednoj agenciji da se pobrine za transport i sve detalje kako bi osigurali da sve prodje u redu. A bilo je papirologije i gnjavaze i problema. Na kraju je ostala u SAD-u deset dana duze od nas dok nismo ishodili dodatne papire. Onda je sama (uz strucnu pomoc agencije) doputovala za nama pa sam ja isla po nju na aerodrom u Zagrebu.

Kada je bilo vrijeme za put natrag, bilo me je malo strah da cemo opet imati zavrzlama i povelikih troskova. Kontaktirala sam nekoliko agencija i dobila ponude u raznim iznosima ukljucujuci i jednu koja mi je ponudila transport za vrtoglavih $4995! Da je Nyssa napravljena od zlata ne bi transport toliko kostao. Ludnica.

Nyssa, velika ljubiteljica Bozicnih aktivnosti.
Nakon kopanja po internetu i zivkanja okolo zakljucili smo da nam ne preostaje nista drugo nego li sve obaviti sami. Chris i klinci su odmaglili tjedan dana ranije pa smo ostale samo Nyssa i ja. Ovaj puta je mezimica cak dobila i svoju vlastitu putovnicu i kao prava dama u povelikom kavezu, hrabro se upustila u novu avanturu. Nije bilo pretjeranog mjaukanja niti zaljenja. Hrana i voda su joj bili ukinuti par sati prije puta. Predala sam je na redovnom salteru i platila za nju kao da je dodatna prtljaga. Tokom preuzimanja zivotinje nisam znala da ce morati skenirati i kavez. Kada su me trazili da je izvadim iz kaveza na aerodromu bome mi nije bilo svejedno. Pobojala sam se da ce mi mozda pobjeci iz ruku. Bas sam si mogla zamisliti crnu macku velicine omanje pantere (ima cak 6.7kg) kako mi skace iz ruku i punim trkom izaziva kaos na zagrebackom aerodromu. Zavrsili bi na vijestima i u novinama. Mozda bi to bilo njenih 15 minuta slave. Drzala sam je cvrsto, cvrsto i odahnula kada sam je stavila natrag u kavez.

Jos jedna simpaticna fotkica od prije par mjeseci
Po prvi puta u zadnjih 10 godina svi letovi su bili na vrijeme. Nisam mogla vjerovati. U Atlantu smo sletjeli cak i prije vremena. Kada sam je preuzimala u Atlanti vidjela sam da je putovala u drustvu, i to sa dva vrlo velika psa. Medjutim, gledali su me velikim tuznim ocima pa pomislih da im ili nedostaju vlasnici, ili ih je Nyssa tokom puta toliko poplasila da su jedva cekali da se maknu od nje. Mora da je to zadnje. Ponosno i hrabro me gledala svojim zlatnim okicama. Chris nas je cekao na aerodromu te nas autom povezao ostatak puta do Birminghama, dodatnih 2.5 sata.

Cjelodnevni put ocito nije utjecao na nju. Cim smo stigli na odrediste, Nyssa je iskocila iz svog kaveza, pogledala okolo, i bez imalo stresa ponasala se kao da je to njena kuca. Macke inace tesko podnose tako velike i nagle promjene ali ocito ona nije svjesna te cinjenice.

No comments:

Post a Comment